آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آیا ماساژ تاثیری روی درمان سرطان دارد؟

میزان راحتی و عمق تحمل فشار کمک می کند مشتری که درمان سرطان را انجام می دهد ، اغلب در برابر لمس یا احساس خارش ، سوزش یا سوزن شدن بسیار حساس می شود. اینها همه روی تکنیک و مدت زمان در نظر گرفته شده برای یک جلسه ماساژ تأثیر می گذارد.

ماساژ درمانی درمانی برای سرطان نیست ، اما می تواند به عوارض جانبی کمک کند. طبق گفته مک دونالد ، "با انجام تنظیمات صحیح ، تقریباً در هر مرحله از درمان سرطان می توان ماساژ داده شد ... لمس ماهر راحتی ، ارتباط یا حواس پرتی را فراهم می کند. این خدمات در طی مراحل پزشکی پشتیبانی می کند ... خستگی را می توان کاهش داد و یا تمامیت را دوباره به دست آورد. »یک استثناء برای دریافت هر نوع کار بدن در زمان پرتودرمانی است ، در این زمان بدن مشتری رادیواکتیو می شود.آموزش ماساژ.
تشخیص و درمان سرطان می تواند یک تجربه ویران کننده باشد. اگرچه برای بسیاری از سرطانها درمان و حتی درمان وجود دارد ، اما در گذشته معالجه پزشکی معمولی نیازهای عاطفی بیمار را برطرف نکرده است. غالباً اطرافیان بیمار مبتلا به سرطان به دلیل ترس از صدمه دیدن به آنها یا در تماس با بیماری ، نمی خواهند آنها را لمس کند.آموزش طب سنتی. همانطور که بسیاری از مطالعات در طول سالها نشان داده اند ، لمس یک جنبه مهم بهبودی است نشان داده شده است که عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می بخشد ، استرس و خستگی را کاهش می دهد ، افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد و همچنین باعث بهبود شخصیت کلی فرد می شود.آموزش پوست و زیبائی skin care.
اگر قصد ورود به حوزه ماساژ انکولوژی را دارید ، در نظر بگیرید برخی از دوره های آموزش مداوم را ادامه دهید تا درک درستی از آنچه در آن دخیل است ، بدست آورید. اگر احساس می کنید که با این کار تماس بگیرید با دیگر متخصصین ماساژ درمانی تماس بگیرید و آموزش یا انجام کارآموزی را با بیمارستان در نزدیکی خود در نظر بگیرید که ماساژ را به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی کلی برای بیماران مبتلا به سرطان ارائه می دهد.

آیا شما یا یک عزیز از درد مزمن رنج می برید؟ داروهای اصلی درد اغلب می توانند عوارض جانبی ناخوشایند داشته باشند. بسیاری از افراد به طور فزاینده به دنبال گزینه هایی برای کمک به مدیریت وضعیت درد مزمن خود به طور طبیعی هستند. در نتیجه ، آنها به رژیم های مراقبت های بهداشتی خود اضافه می کنند روش های باستانی درمانی مانند داروهای سنتی چینی ، مراقبه ، داروهای گیاهی ، ریکی و البته ماساژ.
بسیاری از مزایای سلامتی ماساژ شیاتسو است
یکی از مزایای استفاده از ماساژ درمانی شیاتسو ، چقدر می تواند برای درمان درد موثر باشد.
منظور از درد مزمن چیست؟
مؤسسات ملی بهداشت ، درد مزمن را به عنوان هر دردی که بیش از 12 هفته به طول انجامد ، تعریف می کند ، اگرچه می تواند خیلی بیشتر ، بسیار طولانی تر ادامه یابد. مانند درد حاد ، ممکن است ناشی از یک آسیب باشد ، اما درد مزمن طولانی مدت زمان بهبودی طبیعی برای آسیب اولیه است.
یکی دیگر از دلایل درد مزمن ممکن است یک بیماری یا یک بیماری مانند فیبرومیالژیا یا آندومتریوز باشد. در مواردی از افراد ، علت مشخصی وجود ندارد.
مبتلایان به درد مزمن ممکن است مشکلات سلامتی چالش برانگیز دیگری را تجربه کنند ، از جمله:

    خستگی
    اختلال خواب
    کاهش اشتها
    تغییرات خلق و خوی
درد مزمن غالباً یک چرخه شرور ایجاد می کند ، جایی که درد باعث اختلال در خواب می شود و در نتیجه نوسانات خلقی ایجاد می شود و باعث ایجاد خستگی می شود و این تحمل درد را سخت تر می کند. و روی و روی….
بسیاری از افرادی که برای کنترل درد مزمن تلاش می کنند ، دریافتند که داروهای سلامتی مانند ماساژ به کاهش علائم آنها کمک می کند. یکی از فواید ماساژ درمانی شیاتسو این است که می تواند در معالجه درد مزمن موثر باشد.
چگونه ماساژ شیاتسو می تواند کمک کند
ماساژ شیاتسو شامل بسته به شرایط خاص بیمار ، استفاده از انگشتان دست ، کف دست ، آرنج و پا برای دستکاری بدن در نقاط خاص در امتداد نصف النهارهای بدن است. پزشک شما ممکن است برای کاهش درد شما در یک جلسه شیاتسو از تکنیک های ضربه زدن ، خمیر ورزی یا کشش استفاده کند.
پزشک شما قبل از معالجه شما ، یک تشخیص جامع را انجام می دهد تا تاریخ پزشکی شما ، نواحی بدن مورد درد را تجربه کرده و چه مشکلات اساسی را در شما ایجاد کند. شیاتسو فلسفه طب سنتی چینی را با علوم غربی تلفیق می کند تا به تشخیص و تعیین یک دوره درمانی کمک کند.
بسیاری از مطالعات نشان داده اند که ماساژ به کاهش شدت و مدت زمان قسمت های درد کمک می کند و این را برای درمان بسیاری از شرایط مفید می کند. همچنین به بهبود جریان خون و آزادسازی مواد شیمیایی در بدن کمک می کند که استرس و اضطراب را کاهش می دهد و روحیه شما را بالا می برد - همه چیزهای خوب برای کسانی که درد مزمن دارند!
سایر روشهای درمانی جامع و طبیعی می توانند دردهای مزمن را یاری کنند. این موارد شامل موارد زیر است:
    مشاوره یا صحبت درمانی
    درمان آرامش
    بیوفیدبک
    اصلاح رفتار
    تایچی
    طب سوزنی
    مراقبه
ماساژ شیاتسو همچنین برای معالجه بسیاری از شرایط شایع دیگر ، از جمله سردرد ، اختلال در خواب ، استرس و اضطراب ، درد عضلانی و سفتی و ناراحتی حاملگی بسیار مناسب است. یکی دیگر از مزایای ماساژ شیاتسو این است که برای سلامت عمومی و سلامتی نیز شگفتی هایی ایجاد می کند.
پیدا کردن یک تمرین کننده شیاتسو
ماساژ درمانی ممکن است در تمرین خود تخصص های مختلفی داشته باشد. هنگام جستجوی یک درمانگر آنلاین ، از کلید واژه Shiatsu برای پیدا کردن پزشکان متخصص در سبک ماساژ استفاده کنید.
نترسید از هر درمانی که از شما درخواست ماساژ می کند بپرسید که آیا آنها دارای گواهینامه شیاتسو هستند یا از روش های شیاتسو استفاده می کنند. مدارس ماساژ در منطقه شما را که آموزش ماساژ شیاتسو را ارائه می دهند ، بررسی کنید - آنها ممکن است یک کلینیک جامعه را اداره کنند و یا منابع لازم برای هدایت شما به یک پزشک محلی شیاتسو را داشته باشند. فواید ماساژ درمانی شیاتسو ارزش آن را دارد.

ماساژ استراتژی بازیابی در ورزش حرفه ای

. آب بیشتری بنوشید
احتمالاً آب مهمترین ماده مغذی مورد نیاز بدن شما است - در هضم ، جذب ، حمل و نقل و استفاده از مواد مغذی نقش اساسی دارد. آب همچنین وظیفه تولید انرژی و روانکاری مشترک 4 را بر عهده دارد .
پس از یک تمرین شدید ، از بین رفتن مقدار قابل توجهی آب از طریق عرق غیر معمول نیست. کاهش 2٪ وزن بدن در اثر از دست دادن آب می تواند منجر به بیماریهای مرتبط با گرما و در موارد بسیار شدید احتمالاً حتی مرگ 5 شود .
بیشتر افراد به دلیل اتکا به مکانیسم تشنگی ، به اندازه کافی آب مصرف نمی کنند. با این حال ، این یک شاخص خوب نیست زیرا تا زمانی که شما تشنه هستید ، در حال حاضر از کمبود آب 6 هستید .
بنابراین ، برای پیشروی از بازی و بهبود عملکرد و بهبودی ، توصیه می شود قبل از تمرین حداقل 2 فنجان آب مصرف کنید ، و 2 لیوان دیگر بعد از تمرین خود برای هر پوندی که ممکن است در عرق 7 از دست داده باشید .
کافی مایع جایگزین پس از ورزش نشان داده شده است برای بهبود هر دو بهبود و عملکرد در جلسات بعد، انتظار: کاهش از کسانی که نمی کنند دوباره سودا ارسال تمرین 8 .
هدف مصرف حدود 16 اونس است. آب منتهی به تمرین ، به علاوه 16 اونس دیگر. آب در هر ساعت ورزش اگر در محیط های گرم یا مرطوب ورزش می کنید این تعداد باید بیشتر شود.
3.
ماساژ
ماساژها استراتژی بازیابی برای بسیاری است ، به ویژه در ورزش و محیط های حرفه ای.
در حالی که ماساژ یک روش بسیار مرسوم برای بهبود است ، تا همین اواخر تحقیقات اندکی در مورد اثربخشی ماساژها انجام شد.
در یک مطالعه ، محققان تأثیرات ماساژ بر بهبود عضلات ورزشکاران بسکتبال NCAA D1 و والیبال را بررسی کردند. همه ورزشکاران در سه روز سخت تمرین قدرتی در اتاق وزنه برداری شرکت کردند تا حداکثر آسیب و عضلانی در عضلات ایجاد شود.
با این حال ، یک گروه در روز سوم ماساژ دریافت کردند و گروه دیگر چنین نکردند. محققان سپس به بررسی میزان شدت درد و عملکرد در ارتفاع پرش و شاتل پرداختند.
مرتبط:  3 روش ساده بازیابی برای آموزش سخت تر از قبل
نتایج نشان داد که 17٪ از شرکت کنندگان در گروه کنترل اظهار داشتند که میزان شدت درد آنها افزایش یافته است ، در حالی که 80٪ از شرکت کنندگان در گروه ماساژ بعد از دریافت ماساژ ، کاهش درد را نشان دادند.
برای پرش عمودی ، گروه کنترل هیچ تغییری در ارزیابی های قبل و بعد از آزمون نشان نداد ، اما گروه ماساژ افزایش قابل توجهی در ارتفاع پرش عمودی مشاهده کرد. سرانجام ، برای اجرای شاتل ، گروه شاهد شاهد افزایش زمان اسپرینت به دلیل کم تر ریکاوری و خستگی بودند ، در حالی که گروه ماساژ در واقع زمان Sprint 9 را کاهش می داد .
ماساژ با افزایش گردش خون و لنف خون و همچنین تأمین خون اضافی برای مناطقی که فاقد خون رسانی مداوم مانند تاندون ها و رباط ها هستند ، می تواند برای بهبود درد عضلات مفید باشد.
به یاد داشته باشید ، ماساژ به این معنی نیست که باید یک متخصص استخدام کنید. در حال حاضر ، با برخی تحقیقات ، می توانید ماساژ خود را انجام دهید ، در کنار استفاده از ابزارهایی مانند غلطک های کف نیز.
4-
پروتئین کازئین قبل از خواب
در حالی که بسیاری از افراد برای افزایش سنتز پروتئین و بهبودی پروتئین در عضلات ، تمرین پروتئین مصرف می کنند ، پنجره مهم دیگر یعنی قبل از خواب را فراموش می کنند.
این تئوریزه شده است که با مصرف پروتئین قبل از خواب می توانید سازگاری های عضلانی و بهبودی را حتی بیشتر کنید زیرا پروتئین در هنگام خواب ، اسید آمینه ثابت را فراهم می کند ، همراه با کاهش پروتئین که می تواند در طول یک شب سریع اتفاق بیفتد.
یک گروه از محققان این آزمایش را انجام دادند ، و 16 مرد جوان سالم را با یک پروتکل تمرین شدید تهیه کردند و پاسخ آنابولیک را در طول روز تحت نظر داشتند. این محققان سپس یک گروه 40 گرم پروتئین کازئین را قبل از خواب و گروه دیگر 40 گرم پودر دارونما تهیه کردند.
نتایج نشان داد که گروهی که قبل از خواب کازئین مصرف کرده بودند ، میزان سنتز پروتئین عضله را 22٪ بیشتر از گروه کنترل ، مکانیسم اصلی رشد و ریکاوری عضلات 10 نشان دادند .
همراه با کمک به بهبود عضلات در هنگام خوابیدن پروتئین اضافی قبل از خواب ، یک استراتژی عالی برای افزایش کل دریافت پروتئین روزانه شما است ، که باعث بهبود بیشتر بهبود و کاهش DOMS می شود.

8 هفته تمرین ایستاده برای پرش بهتر در ورزش بسکتبال

بعد از اینکه خود را جمع کردید ، پرش را تکرار خواهید کرد. هر پیاپی 6-8 پرش یک مجموعه در نظر گرفته می شود. این تمرین برای هر تمرین دو روز در هفته به مدت 8 هفته به 3-4 مجموعه نیاز دارد.
در اینجا یک تمرین 8 هفته ایستاده پرش وجود دارد:
هفته 1-3: (3 مجموعه از 6 پرش طولانی)
هفته 4-6: (4 مجموعه از 6 پرش طولانی)
هفته های 7-8: (4 مجموعه از 8 پرش طولانی)
با توجه به ماهیت این تمرین و تأثیرگذاری بر مفاصل ، توصیه نمی کنم این تمرین را بیش از دو بار در هفته انجام دهید. همچنین باید حداقل 45-60 ثانیه در بین ست ها استراحت کنید. قبل از شروع هر مجموعه ، عضلات شما باید استراحت و دوباره پر شود.
اگر می خواهید پیشرفت خود را پیگیری کنید ، می توانید زمان پرش خود را انجام دهید و دورترین پرش خود را بسنجید. هر هفته می توانید با استفاده از داده هایی که جمع آوری کرده اید ، سریع و سریع پرش کنید.
3.
ایستادن پرش اسکوات
اسکوات های پرش ایستاده یک تمرین پلیومتری عالی است که ترکیبی از تمرین قدرت با استقامت قلبی را نشان می دهد. هر پرش باعث می شود که زنجیره خلفی شما (چهارپایه ها ، گلوت ها ، همسترینگ ها و غیره) خیلی سریع منقبض شود ، در حالی که سیستم قلبی عروقی شما را به حالت اولیه فرو می ریزد.
هنگام بازی بسکتبال ، این بازی باعث می شود که شما دائماً با قدرت و سرعت پرش کنید و حرکت کنید . در حالی که قادر به انجام این کار هستید ، شما باید از تحمل انرژی لازم برای یک بازی کامل استقامت کنید.
بازیکنانی که بعد از شلیک پرش به ریباند می روند
برای انجام یک اسکیت پرش ، پاها کمی از عرض شانه از هم فاصله دارند. باسن خود را (لولا لگن) رها کنید ، ران های خود را به موازات کف قرار دهید ، هسته خود را محکم و قفسه سینه نگه دارید ، سپس با پریدن به همان اندازه که می توانید منفجر شوید. در حالی که می پرید ، می توانید هر دو دست را در جلوی خود شروع کنید و بازوهای خود را به سمت بالا بکشید تا هنگام پرش به جلو حرکت کنید.
هنگام فرود ، می خواهید روی زمین آرام و بدون قفل کردن زانوها تمرکز کنید. موقعیت خود را مجدداً احیا کنید ، سپس به طور مداوم چمباتمه و پرش را ادامه خواهید داد.
هر مجموعه بسته به هفته 8 - 12 پرش خواهد بود. این پریدن در جای خود انجام می شود ، امکان اجرا یا حرکت به جلو و عقب وجود ندارد. شما در یک مکان بایستید و از جایگاه چمباتمه ای تا آنجا که می توانید پرش کنید.
با شروع هفته 6 ، وزنه هایی مانند دمبل یا کتریبل را اضافه می کنید تا مقاومت اضافه کنید. هنگام استفاده از وزنه ها ، تکنیک شما بدون وزن خواهد بود. تنها تفاوت این است که شما وزنه ها را در هر دست پایین و در هر دو طرف بدن خود نگه دارید. در هنگام پایین آمدن و سپس پرش به بالا ، وزنه ها را هنگام پرش ثابت نگه دارید.
وزن نباید به همان اندازه که شما آنها را در کنار خود نگه دارید با بازوهای قفل شده در تمام حرکت حرکت کند. میزان اضافه وزن براساس اختیار این ورزشکار است. توصیه می کنم با پیشرفت 10-20 پوند شروع کرده و وزن خود را 5 لیتر افزایش دهید.
در اینجا یک تمرین 8 هفته ای با استفاده از اسکیت ایستاده در هفته انجام می شود که 2 برابر در هفته انجام می شود و می توانید وزن خود را اضافه کنید:
هفته 1-3: (3 ست از 8 پرش اسکوات)
هفته 4: (3 مجموعه 10 پرش اسکوات)
هفته 5: (3 مجموعه 12 پرش اسکوات)
هفته ششم: (3 مجموعه 8 پرش با اضافه وزن 10-20 پوند بر روی هر بازو)
هفته هفتم: (3 مجموعه 10 پرش اسکوات بر وزن / 10-20 پوند وزن در هر بازو)
هفته هشتم: (3 مجموعه 12 پرش پرش. وزن را 5 پوند افزایش دهید)
نتیجه
تمرینات پرش انفجاری برای توسعه بسکتبال شما مهم است. این تمرینات یک روش خارق العاده برای افزایش قدرت ، انفجار پذیری ، پرش عمودی ، توانایی پرش سریع و استقامت قلبی است.
مگر اینکه ژنتیک دیوانه ای داشته باشید یا این توانایی ها را به طور طبیعی به ارث برده باشید ، برای افزایش توانایی ورزشی خود با این نوع آموزش ها باید در ورزشگاه سخت تلاش کنید. این آموزش ها باید با آموزش مهارت های خاص مانند تیراندازی ، دریبل ، رانندگی و غیره زوج شوند.
هنگام تمرین با پرش های انفجاری ، باید به خاطر داشته باشید که مالیات آنها بر روی بدن شما چگونه است. بنابراین ، در یک تمرین ، باید سعی کنید در دامنه پرش 40-50 بمانید. همچنین اطمینان حاصل کنید که حداقل 45-60 ثانیه در بین ست ها استراحت کنید تا مطمئن شوید بدن شما برای مجموعه های بعدی جهش آماده است.
اگر این چالش را انجام دهید و به مدت 8 هفته این سه تمرین را انجام دهید ، با تبدیل شدن به بسکتبالیست بهتر ، از این مزایا بهره خواهید برد