آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آیا شما یا یک عزیز از درد مزمن رنج می برید؟ داروهای اصلی درد اغلب می توانند عوارض جانبی ناخوشایند داشته باشند. بسیاری از افراد به طور فزاینده به دنبال گزینه هایی برای کمک به مدیریت وضعیت درد مزمن خود به طور طبیعی هستند. در نتیجه ، آنها به رژیم های مراقبت های بهداشتی خود اضافه می کنند روش های باستانی درمانی مانند داروهای سنتی چینی ، مراقبه ، داروهای گیاهی ، ریکی و البته ماساژ.
بسیاری از مزایای سلامتی ماساژ شیاتسو است
یکی از مزایای استفاده از ماساژ درمانی شیاتسو ، چقدر می تواند برای درمان درد موثر باشد.
منظور از درد مزمن چیست؟
مؤسسات ملی بهداشت ، درد مزمن را به عنوان هر دردی که بیش از 12 هفته به طول انجامد ، تعریف می کند ، اگرچه می تواند خیلی بیشتر ، بسیار طولانی تر ادامه یابد. مانند درد حاد ، ممکن است ناشی از یک آسیب باشد ، اما درد مزمن طولانی مدت زمان بهبودی طبیعی برای آسیب اولیه است.
یکی دیگر از دلایل درد مزمن ممکن است یک بیماری یا یک بیماری مانند فیبرومیالژیا یا آندومتریوز باشد. در مواردی از افراد ، علت مشخصی وجود ندارد.
مبتلایان به درد مزمن ممکن است مشکلات سلامتی چالش برانگیز دیگری را تجربه کنند ، از جمله:

    خستگی
    اختلال خواب
    کاهش اشتها
    تغییرات خلق و خوی
درد مزمن غالباً یک چرخه شرور ایجاد می کند ، جایی که درد باعث اختلال در خواب می شود و در نتیجه نوسانات خلقی ایجاد می شود و باعث ایجاد خستگی می شود و این تحمل درد را سخت تر می کند. و روی و روی….
بسیاری از افرادی که برای کنترل درد مزمن تلاش می کنند ، دریافتند که داروهای سلامتی مانند ماساژ به کاهش علائم آنها کمک می کند. یکی از فواید ماساژ درمانی شیاتسو این است که می تواند در معالجه درد مزمن موثر باشد.
چگونه ماساژ شیاتسو می تواند کمک کند
ماساژ شیاتسو شامل بسته به شرایط خاص بیمار ، استفاده از انگشتان دست ، کف دست ، آرنج و پا برای دستکاری بدن در نقاط خاص در امتداد نصف النهارهای بدن است. پزشک شما ممکن است برای کاهش درد شما در یک جلسه شیاتسو از تکنیک های ضربه زدن ، خمیر ورزی یا کشش استفاده کند.
پزشک شما قبل از معالجه شما ، یک تشخیص جامع را انجام می دهد تا تاریخ پزشکی شما ، نواحی بدن مورد درد را تجربه کرده و چه مشکلات اساسی را در شما ایجاد کند. شیاتسو فلسفه طب سنتی چینی را با علوم غربی تلفیق می کند تا به تشخیص و تعیین یک دوره درمانی کمک کند.
بسیاری از مطالعات نشان داده اند که ماساژ به کاهش شدت و مدت زمان قسمت های درد کمک می کند و این را برای درمان بسیاری از شرایط مفید می کند. همچنین به بهبود جریان خون و آزادسازی مواد شیمیایی در بدن کمک می کند که استرس و اضطراب را کاهش می دهد و روحیه شما را بالا می برد - همه چیزهای خوب برای کسانی که درد مزمن دارند!
سایر روشهای درمانی جامع و طبیعی می توانند دردهای مزمن را یاری کنند. این موارد شامل موارد زیر است:
    مشاوره یا صحبت درمانی
    درمان آرامش
    بیوفیدبک
    اصلاح رفتار
    تایچی
    طب سوزنی
    مراقبه
ماساژ شیاتسو همچنین برای معالجه بسیاری از شرایط شایع دیگر ، از جمله سردرد ، اختلال در خواب ، استرس و اضطراب ، درد عضلانی و سفتی و ناراحتی حاملگی بسیار مناسب است. یکی دیگر از مزایای ماساژ شیاتسو این است که برای سلامت عمومی و سلامتی نیز شگفتی هایی ایجاد می کند.
پیدا کردن یک تمرین کننده شیاتسو
ماساژ درمانی ممکن است در تمرین خود تخصص های مختلفی داشته باشد. هنگام جستجوی یک درمانگر آنلاین ، از کلید واژه Shiatsu برای پیدا کردن پزشکان متخصص در سبک ماساژ استفاده کنید.
نترسید از هر درمانی که از شما درخواست ماساژ می کند بپرسید که آیا آنها دارای گواهینامه شیاتسو هستند یا از روش های شیاتسو استفاده می کنند. مدارس ماساژ در منطقه شما را که آموزش ماساژ شیاتسو را ارائه می دهند ، بررسی کنید - آنها ممکن است یک کلینیک جامعه را اداره کنند و یا منابع لازم برای هدایت شما به یک پزشک محلی شیاتسو را داشته باشند. فواید ماساژ درمانی شیاتسو ارزش آن را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.