آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

تاثیر ماساژ بر کاهش استرس چیست

احساسات منفی اساسا برابر استرس – زمانی که هر فرد احساس می کند یک احساس منفی در مورد یک شخص مکان و یا وضعیت آنها در حال تجربه استرس به برخی از درجه و یا دیگر. در حالی که یک مقدار مشخصی از استرس (eustress) لازم است برای ادامه توسعه استرس بیش از حد (پریشانی) است که به عنوان منفی عاطفی/روانی/فیزیکی بدن است. بنابراین راه حل به استرس های عاطفی می گذارد و در کاهش استرس موثر است.
5
تکنیک های کاهش استرس
ماساژ درمانی
ماساژ درمانی نشان داده شده است به کاهش استرس و درد و همچنین بهبود خلق و خو و عاطفی است. ماساژ نیز می تواند توجه ما را به مکان های ما در عضلات که در آن ما در حال برگزاری استرس عاطفی و آگاه شدن از فیزیکی ما الگوهای. در حقیقت درمانگران ماساژ دریافت آموزش در مورد نحوه رسیدگی به یک مشتری که "از دست می دهد و آن را" در طول یک ماساژ و فوران عاطفی! دلیل این است که ماساژ می تواند اخلال و شکست فیزیکی تنش و armoring می رود که در زمانی که ما اجازه می دهد ما بدن فیزیکی برای نگهداری به احساسات ما بیش از دوره های طولانی از زمان. وقتی این اتفاق می افتد اغلب وجود دارد انتشار عاطفی است که می تواند گاهی اوقات منجر به اشک.
وجود دارد بسیاری از تکنیک های ماساژ درمانی است که آدرس فیزیکی محدودیت است که نتیجه عاطفی برگزاری است. تقریبا در هر, ماساژ, روش رسمیت می شناسد که وجود دارد عاطفی و روانی جنبه از بدنه.
مدیتیشن
مدیتیشن نشان داده شده است که تا حد زیادی به کاهش استرس و کاهش علائم فیزیکی از درد و بی خوابی و افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن. حتی بیشتر قابل توجه است این واقعیت است که مراقبه در احساسات از قدرشناسی و عشق نشان داده شده بود و حتی بیشتر موثر است. یک مطالعه نشان داد که زمانی که افراد مدیتیت احساسات عشق و محبت ekg خوانش نمایش بیشتر ثبات در نرخ قلب – نشانه آن است که بدن در واقع پاسخ به فکر. مدیتیشن انجام می شود حتی برای سه تا پنج دقیقه در روز نشان داده شده است را در پیشرفت های قابل توجهی در حافظه و خواب و خلق و خوی.
مراقبه نیازی به معنی نشستن در موقعیت نیلوفر آبی در حالی که شعار om; آن است که یک عمل تمرکز ذهن بر روی یک فکر در حالی که اجازه دادن به دیگران. این می تواند انجام شود در حالی که راه رفتن و یا نشستن به راحتی در یک صندلی و یا در حالی که دروغ گفتن در یک راحت نقطه گوش دادن به موسیقی است. این عمل به سادگی به کنترل افکار خود را و اجازه نمی دهد آنها را به کنترل شما است. توجه شما را به یک فکر – احساس عشق مفهوم و احساس قدرشناسی یک شعله احساس شادی است. تجربه فکر زمانی که شما را انتخاب کرده اند به انجام این کار.
ورزش
ورزش نشان داده شده است به انتشار تنش عضلانی شکستن armoring الگوهای قبل از آنها می تواند تبدیل به طور کامل تثبیت شده در بدن است. ورزش همچنین اجازه می دهد تا ذهن برای جلوگیری از تمرکز بر روی مشکل و به جای تمرکز بر فعالیت های در دست. موثر است چرا که آن را به سادگی می پوشد کردن عضلات و برگ این فرد بیش از حد خسته به باقی می ماند در حالت ناراحتی های عاطفی و فیزیکی انقباض.
یوگا ثابت شده است که بسیار موثر کاهنده استرس اما هر ورزش کار خواهد کرد. رقص وزنه برداری و یا در حال اجرا تمام عمل برای حرکت و کشش عضلات است که نیروهای آن را به انتشار "برگزاری" الگوی. تیم ورزشی و یا فعالیت های گروه نیز به سود اضافه شده از تعامل اجتماعی و ارتباط آن با ساختمان ارائه می دهد و حتی بیشتر حفاظت در برابر فرایند عاطفی armoring
سرود
آوردن توجه ما را به یک بیانیه مثبت کمک می کند تا بسیاری در تغییر خلق و خوی خود را, تصویب تغییر در ذهن/احساسات/فیزیکی زنجیره ای از اتصال ذهن و بدن. استفاده از شعار به عنوان اختلال روانی به ما منفی الگوی فکری که ممکن است در عمل به مختل احساسات منفی است که متناظر با آن افکار منفی و جایگزین هر دو با افکار مثبت و احساسات است.
حمایت اجتماعی
اجتماعی پشتیبانی می رود راه طولانی برای موفقیت مدیریت استرس عاطفی. صحبت کردن با دیگران در مورد مشکلات مفید است اما به سادگی با داشتن روابط قوی با افرادی که در دسترس هستند برای حمایت از ما می توانید مبارزه با اثرات استرس و ما را به تعادل عاطفی. بزرگترین کلید برای مبارزه با افسردگی در سالمندان ثابت کرده است که یک شبکه قوی اجتماعی پشتیبانی می کند.
برخورد با تظاهرات فیزیکی از ناراحتی های عاطفی می تواند دشوار است و گاهی اوقات یک فرد نمی تواند آن را به تنهایی. اگر کسی بیدار شدن از خواب در نیمه شب, داشتن, حملات اضطراب از دست دادن وزن و یا از دست دادن اشتها و اتحاد خارج و یا داشتن افکار خودکشی آن زمان به دنبال خارج کمک های حرفه ای و اشاره است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.