آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

بهترین بستنی ها و داشتن یک رژیم سالم

بهترین بستنی های غذایی برای داشتن جسمی با جک و خرد شده
چه کسی دوست ندارد از یک بستنی شیرین و طراوت در طول تابستان لذت ببرد؟ دریابید که کدام گزینه های بستنی بهترین گزینه برای کمک به شما در شکستن اهداف خود هستند!
یک خطای بزرگ در دائرyclالمعارف بریتانیکا وجود دارد . من در مورد شاید بزرگترین خطای اطلاعاتی در تمام تاریخ بشر صحبت می کنم.
اگر شگفتی های دنیای باستان را جستجو می کنید ، تنها هفت مورد زیر ذکر شده است:
هرم بزرگ در جیزه در مصر.
باغهای حلق آویز بابل.
مجسمه زئوس در المپیا در یونان.
معبد آرتمیس در افسس.
مقبره موجود در Halicarnassus.
کولوس رودس.
فانوس دریایی در اسکندریه در مصر.
آنها مهمترین یک بستنی را از دست نمی دهند.
این چربی نیست. از بین همه چیزهای تاریخ جهان ، بستنی ممکن است مهمترین باشد.
از آنجا که به تابستان می رویم و مصرف بستنی شما به اوج خود می رسد ، من شخصاً احساس کردم که با توجه به مهمترین تصمیماتی که تابستان امسال با آنها روبرو خواهید شد ، بهترین اطلاعات را داشته باشید. شما به لیستی از بستنی ها که می توانید از آنها استفاده کنید ، کمک می کند تا به شما در رسیدن به اهداف خود از نظر فله یا خرد کردن کمک کنند.
برای تهیه آن در این لیست چند الزام وجود دارد:
آنها مجبور بودند به طور گسترده در دسترس باشند. فروشگاه بستنی طاقچه محلی که نتوانستید در فروشگاه مواد غذایی خود پیدا کنید ، شکنجه گر و فوق العاده بی فایده بود.
اطلاعات تغذیه ای به راحتی در دسترس بود.
همه اینها از نظر شخصی بودن ، شخصاً (خطر شغل) از نظر سلیقه بالا تأیید شده است.
Gelato
نیز در این لیست قرار گرفت زیرا خوب ، من مجبور شدم شرایط ورود را تهیه کنم.
هر بستنی با توجه به طعم کلی ، سوزش دهان و توانایی کنترل مصرف و درجه بندی در مقیاس 1-10 رتبه بندی شده است.
در حالی که این لیست به وضوح لیستی از سبک بوتیک ، بستنی های فوق العاده عالی نیست ، آنها شما را راضی و در مسیر اهداف خود قرار می دهند.
بهترین بستنی برای یک فله
هنگامی که ما در مورد اضافه کردن انبوه به آن صحبت می کنیم ... خوب ، شما می دانید که به چه چیزی اشاره می کنم ، دریافت کالری کافی یک قطعه مهم از یک چرخه موفقیت آمیز Bulking است. همه ما می دانیم دریافت کالری کافی بدون خوردن غذاهای پر کالری زیادی بسیار دشوار است. یک نفر را به من نشان دهید که مرغ ، کله و برنج قهوه ای خورد.
مرتبط:  5 نکته برای یک فصل موفقیت آمیز Bulking
هنگامی که شما در حال حجیم شدن هستید ، بستنی می تواند یک روش بسیار مؤثر برای بدست آوردن مقدار قابل توجهی کالری در حجم کم باشد. ترکیبی از قند ، چربی و برخی پروتئین های مبتنی بر شیر می تواند در موقعیت مناسب آن را به یک منبع کالری بسیار جذاب تبدیل کند.
این گروه از آنجا که نمی توانم ذهنم را جبران کنم دو انتخاب دارد. بنابراین ، در اینجا دو مورد از بالا به بستنی های با کالری بالا مشاهده می کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.