آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

استفاده از دستکش های مناسب در ماساژ درمانی

استفاده مناسب از دستکش برای ماساژ درمانی
از دستکش های سطح پزشکی برای محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و شخصی که تحت معاینه قرار می گیرند ، روی آن استفاده می شود یا ماساژ می گیرد. مهم است که از مراقبت و استفاده از آنها آگاه باشید.
اقدامات احتیاطی جهانی استفاده از سد دستکش را هنگامی که کارمند مراقبت های بهداشتی ممکن است در معرض مایعات خاص بدن از جمله خون باشد ، بیان می کند. این شامل نه فقط مشتری که ممکن است دچار بریدگی ، ساییدگی یا پوست شکسته دیگر شود ، بلکه ماساژ درمانی با انگشت یا دست بریده شده نیز می باشد (در صورت کوچک بودن برش می توان از انگشتهای دست استفاده کرد). از دستکش نیز باید در هنگام ماساژ برای مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و در موارد خاصی که مشتری تحت معالجه شیمی درمانی قرار گرفته است ، استفاده شود.
در صورت امکان از دستکش لاتکس خودداری کنید و از مصنوعی مانند نیتریل استفاده کنید. اگر ماساژ درمانی حساسیت نداشته باشد ، ممکن است مشتری باشد.
اگر از دستکش لاتکس استفاده می شود ، از یک روان کننده غیر روغنی استفاده کنید (آب یا گلیسیرین مبتنی بر گزینه های دیگری است) روی مشتری قرار گرفته و در حین کار از هیچگونه کرم دست روغنی یا ضدعفونی کننده الکل استفاده نکنید.
اندازه دستکش را انتخاب کنید که کاملاً مناسب باشد (اما خیلی تنگ نباشد) و موقعیت کانتور و انگشت شست داشته باشد.
دستها را قبل و بعد از استفاده از دستکش کاملاً بشویید ، بشویید و خشک کنید.
بیش از یک ساعت یکبار دستکش نپوشید.
هرگز دستکش یکبار مصرف را بشویید و از استفاده مجدد خودداری کنید. انجام این کار ممکن است باعث ایجاد ریز اشک در مواد و به خطر افتادن سد شود.
بیاموزید که چگونه دستکش ها را به درستی تنظیم کرده و از آن جدا کنید ، تا آلودگی ها یا آلرژن های احتمالی پخش نشود.
بدن سازان به ندرت هنگام کار روی مشتری نیاز به اهدای دستکش دارند ، اما با افزایش ماساژ پزشکی یا بیمارستان ، استفاده از آن رو به افزایش است. اطمینان حاصل کنید که از گزینه های خود آگاه هستید و مطمئن ترین و راحت ترین گزینه برای شما و مشتری خود انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.