آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

دروغ هایی که درباره مصرف کربوهیدرات ها بعد ورزش شنیده اید

 10 دروغ که درباره کربوهیدرات ها گفته اید
بنابراین دروغ های زیادی درباره کربوهیدرات ها در رسانه های اصلی وجود دارد. بیاموزید که کدام دروغ ها صحیح نیستند و دوباره این ماکرو مهم را وارد رژیم غذایی خود کنید.
از آنجا که رژیم های کم کربوهیدرات محبوبیت زیادی پیدا کرده اند ، ما با این ادعا که "کربوهیدرات ها دشمن هستند" غرق شده ایم.
بله ، بسیاری از شرکت ها شکر اضافی را به محصولات خود اضافه می کنند تا باعث طعم بهتر آنها شود بنابراین ما خرید بیشتری می کنیم ، اما در اینجا ما فقط در مورد قندهای اضافه صحبت نمی کنیم.
بلکه در مورد همه کربوهیدرات ها صحبت می کنیم.
یک جستجوی Google برای "علت carbs" نشان می دهد که ما چه چیزی را ترجیح می دهیم کربوهیدرات ها را با آن مرتبط کنیم
جستجوی بعدی بیشتر آشفتگی های ما در مورد کربوهیدرات ها را نشان می دهد. آیا آنها بد ، خوب یا "شیطان" هستند؟
بسیاری از ما نسبت به حتی کربوهیدرات ها بیشتر سردرگم می شویم - اغلب از "کربوهیدرات" برای اشاره به غذاهایی استفاده می شود که تقریباً به اندازه کالری چربی از کربوهیدرات ها مانند پیتزا یا سیب زمینی سرخ کرده استفاده می کنند.
بیایید برخی دروغ هایی را که در مورد کربوهیدرات ها گفته شده است ، مورد بررسی قرار دهیم:
1.
کربن های "خوب" و کربوهیدرات "بد" وجود دارد
در حالی که انواع مختلف کربوهیدرات وجود دارد ، و این انواع مختلف می توانند به روشهای مختلفی بر ما تأثیر بگذارند ، ادعا اینکه کربوهیدرات ها می توانند "خوب" یا "بد" باشند ، دلالت بر این دارد که برخی ذاتاً مفید هستند و برخی ذاتاً مضر هستند. این است که به سادگی این مورد نیست.
مصرف سیب (یا quinoa یا کاله یا نان) در رژیم غذایی شما را سالم و ناسالم نخواهد کرد. شما کل الگوی غذایی و کل مصرف کالری هستند چه می تواند باشد "خوب" یا "بد" برای شما.
2.
کربوهیدراتها شما را چاق می کنند
یک مغذی مغذی نمی تواند باعث افزایش وزن شود ، چه رسد به افزایش چربی ، مگر اینکه کالری دریافتی کلی از هزینه کالری کلی بیشتر باشد.
این بدان معناست که بله ، کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و چربی ها می توانند هرکدام از نظر فنی "شما را چاق کنند" ، اما فقط در صورتی که کالری اضافی را که مصرف می کنید تشکیل دهند.
مرتبط: نیازهای کالری روزانه خود را با ماشین حساب BMR ما پیدا کنید
3.
سبزیجات را حساب نکنید
سبزیجات حاوی کالری و از کربوهیدرات ، پروتئین ، چربی ، ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید تشکیل شده اند. سردرگمی در مورد سبزیجات ممکن است ناشی از این واقعیت باشد که بسیاری از آنها از نظر میزان آب و فیبر زیاد هستند.
مقدار بالای آب سبزیجات به تراکم بالای مواد مغذی آنها کمک می کند (به معنی کم کالری در هر وعده). به عنوان مثال ، 3 فنجان کلم بروکلی خام بعد از کباب شدن به اندازه کمتری کوچک می شود و از نظر کربوهیدرات مشابه بسیاری از مارک های معروف نان را خواهد داشت.
کلم بروکلی به دلیل داشتن آب زیاد فقط پر می شود. با وجود تراکم بالای مواد مغذی سبزیجات ، آنها کالری ، کربوهیدرات ، پروتئین و حتی مقداری چربی دارند. ما می توانیم سبزیجات را بیش از حد میل کنیم زیرا می توانیم هر غذای دیگری را زیاد مصرف کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.