آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

متخصص ماساژور تایلندی کیست

یک متخصص ماساژور مجاز ، مجبور است حداقل 800 ساعت تمرین را انجام دهد. ماساژ درمانی باید مجوز حرفه ای را بدست آورد و باید در وزارت پشتیبانی خدمات بهداشتی وزارت بهداشت (HSS) ثبت نام کند. برای اخذ مجوز ، درمانگران باید در دوره هایی که توسط HSS ایجاد می شود ، آموزش ببینند. دوره های استاندارد بصورت رایگان ارائه می شود. از طرف دیگر ، دانش آموزان می توانند به یکی از 181 مدرسه در سراسر کشور که برای آموزش درمانگران با استفاده از دوره های استاندارد HSS تأیید شده است ، مراجعه کنند.
وات Pho ، مرکز طب و ماساژ تایلندی قرن هاست ، مدرسه پزشکی و ماساژ سنتی وات فئو تایلندی را در سال 1955 در زمین های معبد افتتاح کرد ، اولین مدرسه از این دست است که توسط وزارت آموزش تایلند تأیید شد. وات Pho چهار دوره اصلی پزشکی تایلندی را ارائه می دهد: ماساژ تایلندی ، مادر پرستار تایلندی ، داروسازی تایلندی و اقدامات پزشکی تایلندی.
به دلیل محبوبیت آن ، ماساژ تایلندی در سایر کشورها نیز آموزش داده می شود و تمرین می شود.  برخی از مدارس مواد دوره را با هم ادغام کرده اند که شامل درک روشهای بالینی مانند تنظیم کایروپراکتیک ، ارزیابی وضعیت پوسچر و تعادل انرژی برای درک کاملی از عملکرد بدن Thaiyoga است. این روند منجر به افتتاح مدارس جدید در اروپا ، هند و نپال شده است

بنیانگذار ماساژ و پزشکی تایلند

گفته می شود که بنیانگذار ماساژ و پزشکی تایلند شیواگو کومارپاج (ชีว ก โก มาร ภัจ จ์ Jīvaka Komarabhācca) بوده است ، که گفته می شود در کاناله بودایی پولی ، بیش از 2500 سال پیش پزشک بودا بوده است. وی در اسناد باستانی به دلیل مهارتهای فوق العاده پزشکی ، دانش خود در مورد داروهای گیاهی ، و برای معالجه با افراد مهم روزگار ، از جمله خود بودا ، مورد توجه قرار گرفته است.
در حقیقت ، تاریخ ماساژ تایلندی پیچیده تر از چیزی است که این افسانه از یک بنیان گذار می گوید. ماساژ تایلندی ، مانند طب سنتی تایلندی (TTM) به طور کلی تر ، ترکیبی از تأثیرگذاری از حوزه های فرهنگی هندی ، چینی ، آسیای جنوب شرقی و سنت های پزشکی است و هنر آنگونه که امروزه انجام می شود ، احتمالاً محصول یک نوزدهم خواهد بود. سنتز سنتری سنتهای مختلف شفا از سراسر پادشاهی.  حتی امروزه ، از منطقه ای به منطقه دیگر در تایلند تفاوت های چشمگیری وجود دارد ، و هیچ چارچوب روتین یا نظری واحدی که بصورت جهانی در بین شفایندگان پذیرفته شود ، نیست.

ماساژ سنتی تایلندی

ماساژ سنتی تایلندی از روغن یا لوسیون استفاده نمی کند. دریافت کننده در طول یک درمان همچنان لباس پوشیده است. تماس بدنی بین دریافت کننده و گیرنده وجود دارد ، اما به جای مالیدن بر روی عضلات ، بدن فشرده ، کشیده شده ، کششیده و سنگ زده می شود.
گیرنده لباس سست و راحت می پوشد و روی تشک یا تشک محکم روی زمین قرار می گیرد. در تایلند ، ممکن است ده ها مورد مشابه ماساژ را همزمان در یک اتاق بزرگ انجام دهند. ماساژ باستانی واقعی مستلزم این است که ماساژ فقط با در اختیار گیرنده و گیرنده انجام شود. در طی ماساژ ، گیرنده در انواع موقعیتهای یوگا مانند قرار خواهد گرفت ، که با فشارهای استاتیک و ریتمیکی عمیق نیز همراه است.
ماساژ به طور کلی خطوط مشخص شده ("سن") در بدن را دنبال می کند. از پاها و پاهای گیرنده می توان برای قرار دادن بدن یا اندام گیرنده استفاده کرد. در موقعیت های دیگر ، دست ها بدن را ثابت می کنند ، در حالی که پاها ماساژ را انجام می دهند. یک جلسه ماساژ کامل تایلندی ممکن است دو ساعت طول بکشد و شامل فشار و کشش ریتمیک کل بدن است. این ممکن است شامل کشیدن انگشتان پا ، انگشتان پا ، گوش ، ترک خوردن ناخن ها ، راه رفتن روی پشت گیرنده و حرکت دادن بدن گیرنده در موقعیت های مختلف باشد. یک روش استاندارد و ریتم استاندارد برای ماساژ وجود دارد که فرد گیرنده آن را متناسب با گیرنده تنظیم می کند.

ماساژ یوگای تایلندی

ماساژ تایلندی یا "ماساژ یوگای تایلندی" یک سیستم درمانی سنتی است که ترکیبی از طب سوزنی ، اصول آیورودای هندی و وضعیت یوگا کمک می کند. ایده خطوط انرژی Shen-lines alias برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت "ماساژ Thaiyoga". اینها مانند نادیسها مطابق با فیلسوفی یوگا توسط گورخنات است.
در زبان تایلندی معمولاً nuat phaen Thai (تایلندی: นวด แผน ไทย؛ lit. 'ماساژ به سبک تایلندی') یا nuat phaen boran (تایلندی: นวด แผน โบราณ ، IPA: [جدیدət pʰɛ̌ːn boːraːn]؛ lit. 'باستان ماساژ استایل "، اگرچه نام رسمی آن مطابق با قانون حرفه ای پزشکی تایلندی ، BE 2556 (2013) است ، مطابق با قانون حرفه ای پزشکی تایلندی ، تایلندی (تایلندی: ไทย ไทย ، lit." ماساژ تایلندی ").
وزارت بهداشت عمومی تایلند برای توسعه طب سنتی و جایگزین تایلندی ، مکان ها و پزشکان ماساژ سنتی تایلندی را تنظیم می کند. از سال 2016 این اداره می گوید 913 کلینیک سنتی در سراسر تایلند در سراسر کشور ثبت نام کرده اند. [4] در سال 2018 ، از 8000 تا 10،000 فروشگاه ماساژ و ماساژ در تایلند ، فقط 4،228 مورد تأیید وزارت پشتیبانی خدمات درمانی وزارت بهداشت (HSS) هستند.