آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

ماساژ سنتی تایلندی

ماساژ سنتی تایلندی از روغن یا لوسیون استفاده نمی کند. دریافت کننده در طول یک درمان همچنان لباس پوشیده است. تماس بدنی بین دریافت کننده و گیرنده وجود دارد ، اما به جای مالیدن بر روی عضلات ، بدن فشرده ، کشیده شده ، کششیده و سنگ زده می شود.
گیرنده لباس سست و راحت می پوشد و روی تشک یا تشک محکم روی زمین قرار می گیرد. در تایلند ، ممکن است ده ها مورد مشابه ماساژ را همزمان در یک اتاق بزرگ انجام دهند. ماساژ باستانی واقعی مستلزم این است که ماساژ فقط با در اختیار گیرنده و گیرنده انجام شود. در طی ماساژ ، گیرنده در انواع موقعیتهای یوگا مانند قرار خواهد گرفت ، که با فشارهای استاتیک و ریتمیکی عمیق نیز همراه است.
ماساژ به طور کلی خطوط مشخص شده ("سن") در بدن را دنبال می کند. از پاها و پاهای گیرنده می توان برای قرار دادن بدن یا اندام گیرنده استفاده کرد. در موقعیت های دیگر ، دست ها بدن را ثابت می کنند ، در حالی که پاها ماساژ را انجام می دهند. یک جلسه ماساژ کامل تایلندی ممکن است دو ساعت طول بکشد و شامل فشار و کشش ریتمیک کل بدن است. این ممکن است شامل کشیدن انگشتان پا ، انگشتان پا ، گوش ، ترک خوردن ناخن ها ، راه رفتن روی پشت گیرنده و حرکت دادن بدن گیرنده در موقعیت های مختلف باشد. یک روش استاندارد و ریتم استاندارد برای ماساژ وجود دارد که فرد گیرنده آن را متناسب با گیرنده تنظیم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.