آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

آموزش ماساژ به صورت ترکیبی و علمی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی ماساژ

متخصص ماساژور تایلندی کیست

یک متخصص ماساژور مجاز ، مجبور است حداقل 800 ساعت تمرین را انجام دهد. ماساژ درمانی باید مجوز حرفه ای را بدست آورد و باید در وزارت پشتیبانی خدمات بهداشتی وزارت بهداشت (HSS) ثبت نام کند. برای اخذ مجوز ، درمانگران باید در دوره هایی که توسط HSS ایجاد می شود ، آموزش ببینند. دوره های استاندارد بصورت رایگان ارائه می شود. از طرف دیگر ، دانش آموزان می توانند به یکی از 181 مدرسه در سراسر کشور که برای آموزش درمانگران با استفاده از دوره های استاندارد HSS تأیید شده است ، مراجعه کنند.
وات Pho ، مرکز طب و ماساژ تایلندی قرن هاست ، مدرسه پزشکی و ماساژ سنتی وات فئو تایلندی را در سال 1955 در زمین های معبد افتتاح کرد ، اولین مدرسه از این دست است که توسط وزارت آموزش تایلند تأیید شد. وات Pho چهار دوره اصلی پزشکی تایلندی را ارائه می دهد: ماساژ تایلندی ، مادر پرستار تایلندی ، داروسازی تایلندی و اقدامات پزشکی تایلندی.
به دلیل محبوبیت آن ، ماساژ تایلندی در سایر کشورها نیز آموزش داده می شود و تمرین می شود.  برخی از مدارس مواد دوره را با هم ادغام کرده اند که شامل درک روشهای بالینی مانند تنظیم کایروپراکتیک ، ارزیابی وضعیت پوسچر و تعادل انرژی برای درک کاملی از عملکرد بدن Thaiyoga است. این روند منجر به افتتاح مدارس جدید در اروپا ، هند و نپال شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.